سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      خرمالوی عشق

      شعری از

      سمیرا_خوشرو

      از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۱۴ شماره ثبت ۸۰۲۱۰
        بازدید : ۴۳۳   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سمیرا_خوشرو
      آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو

      #خرمالوی عشق
       

      وقتی که در باغِ دلم دانه ی #عشق تو جوانه زد، آن نوزادِ بی دست و پا را رها کردی و رفتی!
      در مرام باغبانان بی وفایی باب نبود.
      سالها با ارتشِ برف و باران جنگیده ام!
      حالا که در صلح و آرامش 
      خرمالوهای دارِ عشقت رسیده اند و
      از هر رهگذری دلبری می کنند،
      کاش برای چیدنِشان به اینجا سفر کنی!
       
      من از دست های#نامحرم می ترسم!
       
      #سمیرا_خوشرو_شبنم
      #دلنوشته 
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۴۲
      شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۵۱
      درودبی پایان
      بر شما
      شاعرگرامی وعزیز
      خندانک خندانک خندانک
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۵۰
      سلام استاد خوشروی گرامی خندانک
      شاعر زنده دل خندانک
      در کلام شما همیشه چیزهای تازه هست
      تمثیلهای رسا
      تعابیر بکر
      تصاویر قشنگ... خندانک

      کاش آندم که آیینه سر می دهد
      آواز غمناک مرا
      تو ای شمع! بر باد سیاهی می رفتی
      کاش غباری بر می خاست
      کاش آشنایی
      می رسید از دیار عشق و
      تبسمی می آورد
      من از نگاه بیگانه ای که در آینه هاست
      سخت می ترسم...(م. فریاد)

      شاد باشید استاد خندانک
      سمیرا_خوشرو
      يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۰۵
      درودتان،سپاس از حضور زیبایتان،برقرار باشید
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0