سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    یلدای بیقراری

    شعری از

    سمیرا_خوشرو

    از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۵۰ شماره ثبت ۷۹۹۶۱
      بازدید : ۳۷۶   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سمیرا_خوشرو
    آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو

    #یلدای بیقراری

    کنارِ سفره ی یلدایِ امسال
    بازم بینِ ماها جات خالی مونده
    خدا لعنت کنه اون دیوِ غم رو
    که از دلهای ما شادی رو رونده!
     
    مامان امشب کنارِ سفره ی غم
    یه ماهی قرمزِ تنها گذاشته!
    میگه این ماهی جای عکسِ بابات
    که رفته زندگیشو جا گذاشته!
     
    تمومِ پسته ها ماتم گرفتن!
    لباشون مثل صندوقها کلیدن!
    دلای پرتقالامون که خونه
    گمونم قصّه ی مارو شنیدن!
     
    بازم مثلِ همونوقتا که بودی
    مامان هندونه ی خوبی خریده
    ولی اینبار توو سرمای خونه
    دِلش رو یخ زده، رنگش پریده!
     
    داداش وقتی تفاُل زد به حافظ
    صدای هِق هِقِش خونه رو پُر کرد!
    نمیدونم چی اومد فاله امشب
    که دریا شد، کویرِ صورتِ مرد!
     
    رو دستِ تک درختِ باغچه امشب
    انارِ سینه چاکی غصّه داره!
    میخواد مثل قدیما دستِ گرمت
    رو یاقوتاش گُلِ بوسه بکاره!
     
    از اون روزی که دنیا مشکی پوشید
    چشامون رقصِ مهتابو ندیدن!
    آخه از تووی باغِ آسمونا
    ملائک ماه رو از شاخه چیدن!
     
    #سمیرا_خوشرو_شبنم
    روح همه ی #پدران آسمانی شاد
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۵۵
    بسیار زیبا و غمگین بود
    روح ابوی بزرگوارتان شاد خندانک خندانک
    مسعود میناآباد ( مسعود م )
    پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۵۷
    سلام

    هر چند غم انگیز ...
    اما بسیار زیباست ...
    هزاران درود .---------------------- خندانک
    سمیرا_خوشرو
    شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۵۹
    درودتان،سپاس از حضورشما بزرگواران
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0