سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    حکم نابجا

    شعری از

    حوریا مسیحی

    از دفتر دلتنگی های شبانه نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ۰۳:۰۳ شماره ثبت ۷۹۸۶۹
      بازدید : ۵۷۱   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حوریا مسیحی

    گاهی دلم برایت تنگ میشود,به چشمانت زل نمیزنم,ولی دلم میلرزد در نگاهت 
    فرفری موهایت شباهنگام به خرابات میبرد مرا...
    دلم برایت تنگ میشود اما اینجا تمام مسیرها به عقل منتهی میشود...
    دیگر حکم دل نیست...
    #دلی_
    #ساعت_۳_شب
    #شب_یلدا
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۱۵
    بسیار زیبا و پر احساس بود خندانک خندانک
    حوریا مسیحی
    حوریا مسیحی
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰
    ممنون خندانک
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۴۹
    سلام شاعروادیب گرامی
    قلمتان همیشه توانا
    درپناه خدا
    درود برشما
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    حوریا مسیحی
    حوریا مسیحی
    سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۵۵
    ممنون از شما خندانک
    ارسال پاسخ
    علی مزینانی عسکری
    دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۴۱
    سلام و عرض ادب
    احسنت
    خندانک خندانک خندانک
    حوریا مسیحی
    حوریا مسیحی
    سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۵۵
    خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    عارف افشاری  (جاوید الف)
    سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۱۸
    خندانک
    حوریا مسیحی
    حوریا مسیحی
    سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۵۶
    خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    مسعود میناآباد ( مسعود م )
    چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ۰۵:۴۹
    سلام :

    درود بر شما...
    ------------------------------ خندانک
    حوریا مسیحی
    پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۴۵
    سلام وعرض ادب خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0