سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      ره گمراهی

      شعری از

      محمدصدرا عزیزی(تائب)

      از دفتر شعرها نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۲۴ شماره ثبت ۷۹۳۵۳
        بازدید : ۴۰۴   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمدصدرا عزیزی(تائب)
      آخرین اشعار ناب محمدصدرا عزیزی(تائب)

      ره گمراهی است جهل و تباهی
      برو در پی کسب علم باش و تعالی
      سرمایه ی دانایی است کتاب و دفتر
      علم و عالم هستند نام جاودانی
      جاهلان  سبک مغزانند و بی حاصل
      نِیی پر صدایند و تو خالی
      از زندگی بویی نخواهند برد
      چون درختان پوچند و مایه ی بی عاری
      چراغ سوخته اند و تاریکی
      در تاریکی رفته اند و خاموشی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۲
      خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و جالب بود خندانک خندانک
      میم موسوی
      پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۲۶
      دست مریزاد که علاقه ای که به شعر داری فقط به خواندن شعر محدود نکردی و به شاعری هم گسترشش دادی. موفق باشی ایشالا.
      بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
      پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۲۷
      درودبرشماشاعر جوان زیبابود خندانک خندانک خندانک
      علی مزینانی عسکری
      پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۳۰
      سلام و خوش آمدید
      خندانک خندانک خندانک
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۱۷
      درود شاعر نوجوان
      امیدوارم پله های ترقی در شعر و ادب را با سرعت طی کنی
      افرین
      محمد باقر انصاری دزفولی
      جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷
      سلام شاعر گرامی
      هزاران درود
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0