سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      شهرعشق

      شعری از

      فريباطيبي عراقي

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۵۲ شماره ثبت ۷۸۶۷۵
        بازدید : ۳۶۶   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فريباطيبي عراقي
      آخرین اشعار ناب فريباطيبي عراقي

      شهرعشق
      توکه ازپرده برون جستی وبیدارشدی
      چه شدازیارسفرکرده خبردارشدی
      ماکه درعالم امکان چوتوخوش الحانتر
      گربدیدیم سزاواربدیم یارشدیم 
      توکه ازیوسف خوددوربدی زارشدی 
      توکه باپادشه مصرپدیدارشدی
      توکه گه صحبتی ازیاربکردی وهنوز 
      شبه عشق درآن گنبددوارشدی
      توکه درقعرتمنای دلت خوارشدی
      توکه هرلحظه بمردی ودمی شادشدی 
      توکه آوازه ی شهری شدی وبی تردید
      اشک چشمی به درون دل فرهادشدی
      توکه آشوب بکردی وزبان عشقت 
      خاصه انجمنی درملأ عام شدی 
      توکه بانام خداجام به دل بربستی
      زخدانام گرفتی وشه نام شدی
      توکه با بی دلان ازعشق نگفتی هرگز
      شاهدورندونظربازدرانظارشدی
      توکه با یار دمی  ،  گاه ، سخن میگفتی
      ظاهرا پرتو آن  مهرچوپرگارشدی
      لاجرم من که سخن رابه تو می انگارم 
      توچوشیرین برآن تاب لب یارشدی
      چه سخن گویم اگر درتوجهان پیدائیست 
      توزلیخابدی وساغربی تاب شدی
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۳۲
      درود بانو
      بسیار زیبا بود خندانک
      سعید فلاحی
      پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۴۴
      درودها
      خندانک
      احسنت
      خندانک
      سربلند و کامروا باشید
      خندانک
      سعید فلاحی
      پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۴۴
      خندانک
      فريباطيبي عراقي
      پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۰۳
      خيلي ممنونم جناب فلاحي خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0