سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      روز ما

      شعری از

      اصغر محمودی( مور )

      از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۴۳ شماره ثبت ۷۸۵۸۷
        بازدید : ۴۳۱   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر اصغر محمودی( مور )
      آخرین اشعار ناب اصغر محمودی( مور )

      عصر آهن 
      عصر سنگ 
      عصر جنگ تن به تن 
      از سر آدم گذشت 
      در غروبی رنگ رنگ 
      قرن حاضر 
      قرن من 
      قرن آزاد و رها 
      طبل بی عاری به دست آدما 
      قرن آزادی انجام و عمل 
      رو به پایان می رود 
      در دو روزی تنگ تنگ 
      روز ما 
      روزی چنین است 
      روز انسان 
      روز فقر 
      روز گشتن در خیابان 
      از پی نانی چه سخت 
      روز انسان هزار 
      روز شمشیر تیز و 
      روز گرزان گران 
      روز ما 
      روزی چنین است 
      روز فقری گشته روبند طلا 
      پوست میشی خرقه ی کفتارها 
      روزیه انسان به دست تسبیح و شال 
      گر بپوشد جامه ای از لنگ ناب 
      روز ما 
      روزی چنین است 
      روز پایان صداقت ، عشق پاک 
      روز مرگ فرهاد سینه چاک 
      روز هجرت تا فراق 
      روز نفرت تا به کین 
      روز مرگ هر چه دین 
      ور پی این روزها 
      روز و شب ها می رود 
      چون پر کاه 
      کو امیدی 
      تا نباشم نا امید 
      گو که کوهی 
      پس چرا ناید صدا 
      عصر ما 
      عصری چنین است 
      عصر پستی 
      عصر ننگ 
      عصر جنگ حیله و مکر و خدنگ 
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۳۷
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
      فائزه طاهری(ماهور)
      سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۰۶:۴۷
      درود بر شما🌷🌷
      رحمان رامفر(مهدیار)
      سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۴۱
      عالی

      پیروزباشید
      خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۳۹
      درود بر شما خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0