سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        درد

        شعری از

        نیره جهان بین

        از دفتر شاعرانه‌های جهان‌بین نوع شعر رباعی

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۷۸۳۰۲
          بازدید : ۶۷۳   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر نیره جهان بین

        وقتی که پدر برای نان درد کشید
        وقتی کمرش از غم این درد خمید
        آن روز خدا فاتحه‌ی ما را خواند
        افسوس دگر دعای ما را نشنید 
         
        نیره جهان‌بین
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۴۰
        درود بانو
        بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
        شهرام مودب
        دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۳۴
        کوتاه و پرمعنا سرودید،
        درودتان خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۳۱
        دریا خروش اشعارتان همیشه
        جوشان باد
        برقرار باد
        استوار باد
        شاعر بزرگوار
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        وهب رنجبرکلیبی
        سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ ۰۰:۳۳
        احسنت بانو خندانک خندانک خندانک خندانک
        نیره جهان بین
        چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۲۰
        درود و سپاس از لطف اساتید بزرگوارم
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0