سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      رهایم کن

      شعری از

      مهدی ملکی الف

      از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۰۱ شماره ثبت ۷۸۲۶۶
        بازدید : ۲۳۳   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      تو از مهر و وفا چیزی نمی دانی
      به پای عهد و پیمانت نمی مانی
      نگاهت سرد و قلبت سنگ تر از قبل
      شبیه تکه سنگی سرد و بی جانی
      چرا این روزها اینگونه بی رحمی
      چرا این روزها از من گریزانی
      منِ بیچاره فکرش را نمی کردم
      دلم را در شبی غمگین برنجانی
      رهایم کن که من طاقت نخواهم داشت
      سرانجامم شود سر در گریبانی
      به پایت سال ها ماندم ولی افسوس
      تو از مهر و وفا چیزی نمی دانی
       
      شاعر : مهدی ملکی الف
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۰:۴۵
      درود بزرگوار
      غمگین و زیبا بود
      بی وفایی از قدیم رسم بتان بوده خندانک
      مسعود میناآباد  مسعود م
      شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۹:۲۹

      ای دل ،
      چو زمانه می‌کند غمناکت
      ناگه برود ز تن روان پاکت

      بر سبزه نشین و خوش بزی روزی چند
      زان پیــــــش که ســــــــبزه بردمد از خاکت
      ----------------------------- عمرخیام
      .......... خندانک

      درود بر شما ......
      عارف افشاری  (جاوید الف)
      شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۲۱
      خندانک
      سیف اله فاتحی
      يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۲۸
      درود
      تو از مهر و وفا چیزی نمی دانی
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      شهرام مودب
      يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۰۶
      درودها،
      مانا باشید خندانک
      رحیم نیکوفر   ( آیمان )
      دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۰۶
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0