سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    کجایی رفیقم دقیقا کجایی

    شعری از

    مسيحا الهیاری

    از دفتر صليب رنج نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۲۵ شماره ثبت ۷۷۸۰۹
      بازدید : ۷۰۰   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مسيحا الهیاری
    آخرین اشعار ناب مسيحا الهیاری

    ویرایشی بر غزل قدیمی تقدیم استادم که نشد که بشه
     
    او مدتیست میل به یاران نمیکند
    حتی دگر  حجی  باران نمیکند
    با چند زخم نارفیق هر چقدر سخت
    پیغمبری  پشت به قران نمیکند
    با رفتنت حوصله شهر طاق شد
    یک آه نم کشیده که توفان نمیکند
    لعنت به نارفیق به ظاهر رفیق باد
    تیغ شکسته فرصت جبران نمیکند
    مثل نسیم صبح شکفتی به قلب ناب
    آخر نسیم غمزده ویران نمیکند
    یک گوشه مینشیند و سیگار میکشد 
    مرد بزرگ شکوه ز جانان نمیکند 
    اویی که عشق عشق فقط حرف عشق زد
    فکری برای حرمت انسان نمیکند 
    این بار هم غزل غم مان را به جان خرید
    اما غزل که عاطفه جبران نمیکند 
     
    باشه آقا سید ما را از عاطفه جد ات محروم کردی این شعر و یادگاری از مسیحا داشته باش .روزی دلت برایم تنگ خواهد شد آن روز امکان آمدن سر خاک ما نداری از راه دور میدانم با اشکهای آلوده به خنده فریاد میزنی لعنتی کجایی دلمان برای دیوانگیهایت تنگ شد ولی......
    ۱۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0