سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        تلمیح آه

        شعری از

        مسيحا الهیاری

        از دفتر صليب رنج نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۲ شماره ثبت ۷۷۴۲۶
          بازدید : ۷۱۷   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مسيحا الهیاری
        آخرین اشعار ناب مسيحا الهیاری

         
         
        شده چشمت به چشمان کسی باشد که دیگر نیست
        و آغاز تو پایان کسی باشد که دیگر نیست
        شده در حسرت یک لحظه ای بغضت برآشوبد
        به زلفت رد دستان کسی باشد که دیگر نیست
        شده تلمیح آهی خالی از معشوق در جانت ...
        شرر ریزد و عمرت  سهم قرآن کسی باشد که دیگر نیست
        شده در سینه ات دردی به عمق نافذ دریا بر آشوبد
        شفایت دست درمان کسی باشد که دیگر نیست
        شده پروانه باشی لاشخور نامت نهند مردم
        وآهت حجم  افغان کسی باشد که دیگر نیست
        شده هر لحظه شمع زندگی سو سو زند بی عشق
        و کفرت شکل ایمان کسی باشد که دیگر نیست
        تمام لحظه هایت فال حافظ باشد و حتی .....
        غروبت  شعر و دیوان کسی باشد که دیگر نیست
        چنان در خویش تنهایی که تنهایی به تنگ آمد
        دو چشمت محو  ایوان کسی باشد که دیگر نیست 
        شده با دیگران یک جا ببینی دست معشوقت
        غرورت دست به دامان کسی باشد که دیگر نیست
         
        ۱۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0