سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      چشمان تو

      شعری از

      علی ربیعی

      از دفتر از کوچه ها تا سفر نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴ شماره ثبت ۷۷۰۳۱
        بازدید : ۴۷۳   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی ربیعی

      ای بدر کامل آسمان
      ماه خوش خرام
      ابرها یت را کناری بزن
      ستاره هایت  را فرابخوان
      و مرا که از هلال ابرویت
      در سینه ام نشانه ای ست -
      منورکن!
      تا از واهمه این همه تاریکی بگذرم
      عقاب  ها رفته اند
      و قله ها !
      آشیانه ستمگران است
      پیچ ها و گردنه ها
      نفرت ها و سرزنش ها
      فرصت هوای آزاد را گرفته اند
      من از آلوده گی جاده ها میایم
      سفرهای نرسیده
      مسافت های طی نشده
      اما دوست دارم
      برهنه پای!
      پریشان
      در ازدحام همه خیابانهای دنیا بگردم
      و تنها
      در باره چشمان تو گفتگو کنم
      تهران  علی ربیعی(ع-بهار)
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ۰۲:۲۸
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      منوچهر منوچهری (بیدل)
      شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ۱۹:۱۳
      استادم ممنونم درود بر شما احسنت خندانک خندانک خندانک خندانک
      مسعود میناآباد ( مسعود م )
      دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ۰۰:۱۳
      سلام
      _______________ خندانک

      درود گرامی شاعر
      مرحبا
      کبری یوسفی
      سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ۰۲:۲۹
      سلام استاد بزرگوار
      درودتان بسیار زیبا وقشنگ سروده اید
      احسنت موفق باشید ودرپناه حق باخانواده آمین
      درخت دانشتون پرثمر آمین خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0