سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        آن شب که بودم مهمان تو

        شعری از

        حسین خاموش

        از دفتر غزل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱ شماره ثبت ۷۷۰۲۹
          بازدید : ۳۱۷   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسین خاموش

        هرگز یادم نمی رود ان شب که بودم من مهمان تو
        تو سر گرم صحبت و من خیره بودم به چشمان تو
        وقتی سخن می گفتی شیرین تر از شهد و شکر
        قطره قطره عسل می چکید از دور لبان تو
        فضای اتاق را معطر ساخته بود عطر تنت
        شب را روشن کرده بود چهره ی تابان تو
        هر دل پژمرده را تازه می ساخت قه قه ی خنده هایت
        گل می گفتی و می خندیدی و من بودم حیران تو
        آن شب دل و دین و ایمان را باخته بودم به خدا
        من بودم غلام تو و سراپا گوش به فرمان تو
        با این چشمان مست و لبان میگون و بدن طناز
        قاتل و ویرانگر، مثل داعش و طالبانٍ تو
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ۰۲:۲۷
        درود بزرگوار
        عاشقانه و زیبا بود خندانک
        حسین خاموش
        يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ۰۹:۵۰
        سلام و ادای احترام به شما بزرگوار و ارجمند
        ممنون از کوچک نوازی شما گرامی خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۱

        هزاران درود
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        حسین خاموش
        پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ۱۸:۵۳
        سلام و ادای احترام به شما جناب دزفولی گرامی
        تشکر از حسن نظر شما
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        یحیی بزرگی پور
        پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ۱۹:۰۶
        خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0