سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        امن یجیب

        شعری از

        سارا عرشی (انتظار)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ۰۳:۵۹ شماره ثبت ۷۶۹۷۸
          بازدید : ۳۸۰   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سارا عرشی (انتظار)

        امن یجیب گویم و مضطر من تویی
        یارب بلای عاشقی است کشف سوء کن
         
        هر روز در دلم غم عشقش فزون شود
        ای بخت آرمیده زمشرق طلوع کن
         
        یاران ملامت ار چه کنندم به عشق او
        نشنو سخن و از طریقت کافر رجوع کن
         
        گاهی به سوی قبله دلدار کن خشوع
        گاهی دوباره سعی و عبادت شروع کن
         
        وقت سحر به چشمه عشاق تن بشوی
        وانگه به سوی قاضی حاجت خضوع کن
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵
        درود بانو
        بسیار زیبا و جالب بود خندانک
        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
        دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ۰۵:۱۹
        درود خندانک

        زیباست خندانک

        آوای دلتون شاد خندانک
        رسول رشیدی راد(مجتبی)
        پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ۰۸:۱۰
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        مسيحا الهیاری
        پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۶:۱۳
        مغرب و مشرق را گم میکنی وقتی راه دلت بند آمده هر کجا روی میرسی نقطه اول جهان به شکل احمقانه ای گرد است ..غزل بکری خواندم
        عبدالامیر الهی(مسکین)
        پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ۲۲:۱۹
        درودتان باد
        بسیار زیبا سروده اید
        خندانک خندانک خندانک
        ابراهیم حاج محمدی
        جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ۱۵:۱۶
        درود
        در مصرع نخست با توجه به معنا باید گفته می شد:{{ مضطر تو منم}} بجای {{مضطر من تویی}}
        مصرع دوم هم اضافه وزن دارد
        ابراهیم هداوند
        جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ۲۲:۱۶
        درود بر شما بانوی گرامی
        قطعه ی بسیار زیبایی بود
        با رنگ و رویی پخته و متفاوت
        دستتان درد نکناد
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0