سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      خماری

      شعری از

      یوسف اسفندیاری تخلص شاعر خاموش

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۰۴ شماره ثبت ۷۶۴۹۷
        بازدید : ۵۷۸   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر یوسف اسفندیاری تخلص شاعر خاموش
      آخرین اشعار ناب یوسف اسفندیاری تخلص شاعر خاموش

      نعشگی دارد لبت ، دارم خماری می کشم 
      عکس چشمان تورا ، با گریه زاری می کشم 
      عقل می گوید نمی آیی تو دیگر نازنین...
      از دل بی صاحبم ، دارم سواری می کشم 
      گفته بودی بی وفا ، این عشق ویران می کند
      این همه ویرانی از ، چشم انتظاری می کشم
      کوله ی تنهاییم را ، می کشانم  روی دوش
      خاطراتت را ولی ، با شرمساری می کشم 
      دلبریهایت چه شد ،کو آن همه عشق و وفا
      پرده از نا گفته ها ، بی اعتباری می کشم 
      بعد عشقت قول دادم ،دل نبندم من به کس 
      این فراقت را چه بد ، با بی قراری  می کشم
      عکس زیبای تو را حک کرده ام در قلب خود
      در کنارش مرد تنها ،  داغداری می کشم
      هر چه آید بر سرم  از سوی او ، باید که گفت
      از همین نادانیم ، بی اقتداری  می کشم
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ۲۳:۴۲
      درود بزرگوار
      غزلي ناب و زيباست خندانک خندانک خندانک
      منوچهر منوچهری (بیدل)
      يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ۱۹:۳۹
      ممنونم دوست عزیز زیبا بود خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۱۳
      درودتان
      بسیار زیباااااااا خندانک
      قلمتان مستدام خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0