سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      ارادت !

      شعری از

      حوریا صفایی نسب

      از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۵۳ شماره ثبت ۷۶۱۵۳
        بازدید : ۵۱۲   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حوریا صفایی نسب

      با تو هنوز می‌شود از او گفت 
      وقتی هنوز پای دلت گیر است 
      اورا بکوب سخت به چشمانم 
      این ضربه های آخر تقدیر است !
      با تو هنوز می‌شود از او گفت 
      با اینکه دست های تو خالی ماند 
      من امتحان بی ضرری بودم 
      تنها خری که پای دلت میماند !
      با تو هنوز می‌شود از من گفت 
      از سوژه های بیوه زن فامیل 
      دختر برای هیچ رگش را زد 
      دختر دوباره مدرسه را تعطیل ...! بیزارم از بهانه تراشی ها 
      از طعنه ها و خسته نباشی ها 
      من خسته ام ... مچاله تر از دیروز 
      با خسته های من سر لج دارند !
      از آن ارادتی که به لاشی ها ...!
      مردان این زمانه ی کج دارند /
      #حوریاصفایی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۱:۰۳
      درود بانو
      بسيار زيبا و مبين مشكلات جامعه بود خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۴۳
      سلامی حضور شاعر گرامی
      درود. درود برشما
      شاعربزرگوار
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۳۵
      درودتان بانوی گرانقدر
      بسیار زیباااااا
      قلمتان هماره جاری
      خندانک خندانک خندانک
      مسعود میناآباد ( مسعود م )
      يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ۰۱:۳۲
      سلام :

      .......................... خندانک
      درود بانو صفایی نسب

      چهار پاره های خوبی است درود
      ولی ایکاش به جای / لاشی / از پرستو استفاده میکردید
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0