سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        resulte of decision/نظم انگلیسی

        شعری از

        سیده مریم جعفری

        از دفتر West modern نوع شعر قطعه

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ۰۶:۳۹ شماره ثبت ۷۵۸۵۴
          بازدید : ۴۲۸   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سیده مریم جعفری
        آخرین اشعار ناب سیده مریم جعفری

        Name:resulte of decision
        Rest of our happiness
        Your childhood ,dan
        Yeah
        Your travel
        Show it
        Fan
        I realize
        No was ,man
        Yes ,I was saying
        It's your
        "can"
        !Just you
        !Just you
        !At your June
         
         
         
        :notices
        Can : refers to cannes festivals
        fan :fantastic
        In summer of iran
        Seyedehmaryamjafari
         
        ترجمان منجر به تصمیم
         
        رهااز شادکامي  ما
        ازمان کودکی ات ،دن !
        البته ،
        مسافرت تو
        نشان کن
        در اوقات مفرّح
        من متوجه بودم !
        نه نبود ،مردی ..
        البته
        من در حین گفتن بودم
        آن بود
        جشن "کن "
        فقط تو
        فقط تو
        در ماه ژوئن !
         
        سیده مریم جعفری
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۵۵
        خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۵۱
        درودتان بانو
        خندانک خندانک خندانک
        مسعود میناآباد ( مسعود م )
        چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۰۵
        ؟

        ؟

        ......... چه عرض کنم !!
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0