سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        نوکتورن شماره ی 66

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر "مِرلــــــــــــــــــــــوهای کاغذی" نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ۰۱:۳۳ شماره ثبت ۷۵۲۶۹
          بازدید : ۷۲۳   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده





        رهگذران سنگی سرد خفته اند
         محزون و ملتمس
        و رودها بر جدار دروازه ی شب، شیهه میکشد
        آه،
        آزادی!
        در بزم ماه اندود تنت
        در آغاز اقامه ی دستانت
        که تموج سرایه های زندگیست،
        کبوتران بی بالی ذبح شده اند، افسوس
        من از خون غلیظ انگور
        از  چکامه ی نور و باران،، به بدیهه های هم آغوشی پندار میریزم
        چه غمگنانه
        چه عبوس
        چه بی پایان این راه
        ،، رهگذران سنگی سرد خفته اند
        هریک آویخته به ستاره ی  باکره ای،،
        و چشمان براق وشقی در دوردست
        وحشیترین آواز شهوت جنگلهاست..
        کدامین پاره آهنگ را بیداری باید
        _کدامین درود را، پاسخیست_
        درندگان دشت عریانی، در ردایی بلند
        سرزمین موعود انسان در سکوتی درنده
        و رهگذران سنگی سرد خفته اند!
        هر یک در لمس موهوم جاده ای جهنموار
        و رهگذران سنگی سرد، با پیامی مبعوث
        و رهگذران سنگی سرد، در کلامی محکوم
         اشک میریزد، ملت مبهوت سینه ام بر نهایت این راه...

         
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0