سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    میترسم

    شعری از

    فاطمه گودرزی

    از دفتر گلگز نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ۱۳:۵۷ شماره ثبت ۷۴۹۴۲
      بازدید : ۴۳۳   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فاطمه گودرزی

    به تن مرده ی من با تنفس دادی
    سخن ازعشق نبود از نفست میترسم
    تو که به آه دلم با تخلص دادی 
    زه همین شورو شعور عبست میترسم
    من از ان روز سیاهی که دلم میشکند
    من از ان چهره ی شمر شبست میترسم
    من از ان باده ی چشمان سیاهت جانا
    و از ان بوسه ی ترش و ماست میترسم
    من از ان جامه ی زیبای ریا کاری هایت
    و از ان کوک یکی پیش و پست میترسم
    من ازان ریختنی های نمکدانی تو
    برهمین زخم دلم با دو دست میترسم
    فاطمه گودرزی (گلگز)
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ۱۷:۴۰
    درود بانو
    زیبا بود
    جسارتا حال و هوای ترانه نداشت خندانک
    فاطمه گودرزی
    فاطمه گودرزی
    شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸
    سپاس خندانک
    ارسال پاسخ
    زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
    شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۴۶
    آوای دلتون شاد بانو خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    فاطمه گودرزی
    فاطمه گودرزی
    پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵
    سپاس خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    همایون طهماسبی (شوکران)
    پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ۲۰:۰۲
    درودتان بانو
    خندانک خندانک خندانک
    فاطمه گودرزی
    فاطمه گودرزی
    پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ۲۰:۰۷
    سپاس خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    کبری یوسفی
    جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ۰۳:۰۶
    سلام بر مهربانوی عزیزادیبم
    درودتان بسیار زیبا سروده اید موفق باشید ودرپناه خدای مهربان ددخت دانسنتون پربار ان شاءالله غمتون برباد
    آمین خندانک خندانک خندانک
    فاطمه گودرزی
    فاطمه گودرزی
    جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک سپاسگزارم بانو
    ارسال پاسخ
    مهدی سالوند (مهدی)
    شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۵۸
    درود بر شما

    خندانک خندانک خندانک
    فاطمه گودرزی
    فاطمه گودرزی
    يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ۱۵:۵۰
    سپاس خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0