سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    #شب_امتحان ...

    شعری از

    محمد مهدی ناصری (مطهران)

    از دفتر مطهران نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ۰۲:۱۴ شماره ثبت ۷۴۸۳۴
      بازدید : ۵۸۶   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد مهدی ناصری (مطهران)


    من در شب امتحان دلم تنگ پیام است
    دائم پی این گوشی و این فرقه ی خام است 
     
    در واتس اپ و فیس و اینِستا‌ و توییتر 
    گاهی بله و سروش و بی تاب گِرام است
     
    ای وای از این جعبه که دائم نوک انگشت
    دنبال چه این‌ گونه همی دیده به کام است
     
    آخر چکنم تا که رها گردم از این بند
    تا درس بخوانم به خدا قِصه دِرام است
     
    #محمد_مهدی_ناصری
    دیماه ۱۳۹۷ 
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ۰۰:۳۸
    درود بزرگوار
    بجا و زیبا بود خندانک
    سمانه باقرزاده
    دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
    سلام
    جذاب بود
    ...
    موفق باشید روزاروز خندانک
    توو اوج...
    همایون طهماسبی (شوکران)
    دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ۱۳:۲۲
    درودتان
    قلمتان جاری
    خندانک خندانک خندانک
    منوچهر منوچهری (بیدل)
    دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ۱۵:۱۶
    درودتان باد استاد عزیز خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    فاطمه غیبی پور
    سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ۰۴:۱۸
    درود جناب ناصری.. خندانک .. جالب بود خندانک
    مهدی سالوند (مهدی)
    سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ۱۶:۱۹
    درود بر شما
    امان از دست شبکه های اجتماعی ، البته اگر نادرست استفاده کنیم وگرنه هر چیزی به جای خویش نیکوست
    توفیق رفیق راهتان
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0