سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      قرنطینه

      شعری از

      مهرناز لامعی

      از دفتر حرف های من نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۱۳ شماره ثبت ۷۴۷۴۱
        بازدید : ۱۵۱۵   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      برقرنطینه ی رویای تو محکوم شدم
      غرق حسرت به تماشای تو محکوم شدم
       
      مهرانکار به لبهای عطشناک زدم
      پای آن چوبه ی فردای تو محکوم شدم
       
      چین فریاد به دامن زده مختوم شدم
      رقص بادم که به پروای تو محکوم شدم
       
      دست درباور دنیای سکوتت زده ام
      برقسم خورده ی لبهای تو محکوم شدم
       
      عین هربارشمردن به قفس خط زده ام
      بازشیدا به تقاضای تو محکوم شدم
       
      اعترافم شده رویای بهارم چه شده
      بی گناهم که چنین جای تو محکوم شدم
       
      تا که آیینه ی تقدیر به دستم افتاد
      تیرغم زدبه سرم پای تو محکوم شدم
       
      مهرناز لامعی
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ۲۳:۰۲
      درود بانو
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      منوچهر منوچهری (بیدل)
      شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ۱۲:۲۶
      بانو مهر ناز بسیار زیبا سروده اید درود بر شما خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      یدالله عوضپور    آصف
      شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ۱۴:۱۶
      درودبرشما بانوی گرامی
      خندانک خندانک خندانک
      جواد  رفیعی  (جواد)
      شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ۱۵:۲۹
      سلام خندانک خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ۲۱:۰۳
      درودتان بانو
      زیبااااا
      خندانک خندانک خندانک
      سمانه باقرزاده
      يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ۲۱:۵۶
      خندانک خندانک خندانک
      سلام
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0