سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    افسانه ها پوچند

    شعری از

    بردیا امین افشار

    از دفتر گل سنگ نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۰:۵۹ شماره ثبت ۷۳۹۴۵
      بازدید : ۳۲۰   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر بردیا امین افشار
    آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار

    نمی نشیند سخن عشق بر دل
    وقتی چلچله ها  در حال کوچند
    تا که می زند تندر در  پائیز
    می فهمم که افسانه ها همه پوچند
     
    درویش می گیرد کشکول به دوش
    این را نوشته اند درکتاب خلقت
    یخ نمیزند دست گرم در سرما
     پیاده نمی گیرد از سواره سبقت
     
    عدالت داستانی در قصه هاست
    آتش نمی کُند همه خانه ها را گرم
    کار نمی شود برای هرکس نان
    نمی نشیند تنگدست در جای نرم
     
    شرافت کالائیست برای فروش
    خریدارش من و تو وکیل و وزیر
    می نهد صیاد دامها برای صید
    ستمگر نخواهد گشت سربه زیر
     
    عجب معجونیست داستان انسان
     با خدعه و فریب دنیا را ساختن
    غرق شدن در وعده های زیبا
    دل سپردن به آرمانها و باختن
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ۰۰:۴۷
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و جالب بود خندانک
    ایمان اسماعیلی (راجی)
    چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۱۱
    درودها گرامی
    خندانک خندانک خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۲۹
    درودتان
    خندانک خندانک خندانک
    لیلا امریاس(پریسا)
    جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۲۲
    عرض ادب شعرتان زیبا بود و بار معنایی داشت
    لکن وزن و اهنگ شعر کمی کمرنگ بود...صرف نظر از از کلماتی که سعی کردید ان ها را هم قافیه کنید شعر شما ببشتر به شعر سپید نزدیک تر است تا چهارپاره
    سربلند باشید
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0