سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        حضرت بابا

        شعری از

        سکینه احمدوند

        از دفتر دلتنگی ها نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۲:۴۲ شماره ثبت ۷۲۲۲۶
          بازدید : ۴۷۴   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سکینه احمدوند

        میشود جان رافدای حضرت  بابا کنی 
        میتوان عشق دوعالم رادراومعنا کنی

        مظهرصبراست وایمان کوه عشق وعاطفه
        کی توان هم تای بابا اسوه ای پیدا کنی

        ای تمام  تارو پودم نذر چشمانت پدر 
        کاش میشد امشبی درگوش من نجواکنی

        بازهم ازقصه های دور گویی با نوا 
        لحظه ای باخنده دل راخالی ازغمها کنی

        من گدایم برسرخوان توای شاه دلم 
         این گداراکاش درآغوش گرمت جا کنی

        ای پدرجان چشمهایم رافدایت میکنم
        گردوباره با نگاهی دردلم  غوغا کنی 

        بوسه برپایت زنم ای قبله وآمال من
        گردعایت را دوباره  توشه ی عقباکنی
        #س_احمدوند 
        #جانم به قربانت پدر❤ به مناسبت روز پدر 
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۴۹
        درود بزرگوار خندانک
        کبری یوسفی
        سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۳۹
        سلام مهربانوی عزیز
        مرحبا عالی بود آفرینش شما عاقبتت بخیر باخانواده
        درپناه خدا خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۰۷
        درودتان بانو احمد وند گرامی
        بسیار زیبااااااااا
        روز پدر بر تمام پدران مبارک باد
        خندانک خندانک خندانک
        سیاوش خسروانی(آئین)
        سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۱۹
        درودتان
        بسیار زیبااااااااا
        خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۴۳
        خندانک خندانک خندانک
        علی رفیــــعی وردنجانی
        چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۵۴
        سلام و درود شاعر ارجمند
        بسیار زیبا و موثر
        پاینده باشید
        در پناه خدا خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0