سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      مادر مظهر رحمت

      شعری از

      نسرین دینی

      از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۸:۲۳ شماره ثبت ۷۱۶۹۳
        بازدید : ۲۳۰   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر نسرین دینی

      عزیزم،مادرم،آموزگارم
      سرای خانه است مکتب برایم
      ز تو درس صبوری را گرفتم
      کنارت با محبت خو گرفتم
      عزیزم، دلنواز،پرهیزکارم
      مهیا کرده ای شادی برایم
      عبادت را ز تو آموختم من
      نجابت را به تن افروختم من
      صبورم، همدمم، ای رهنمایم
      هوای خانه است مطبوع برایم
      تمنای دلم، هستی پرستار
      کنار کودکان، هستی تو غمخوار
      پدر را بوده ای تو مونس و یار
      به وقت شادی، و  هم وقت غمبار
      نکردی از پدر هرگز گلایه
      برایت پوچ بود هر نوع بهانه
      پدر هم، هر چه داشت، آورد خانه
      تو بودی شاکرش، ای نور خانه
      سپاسش گفتی، و آرام بودی
      کنارش یاوری غمخوار بودی
      تو کردی خانه را مهد محبت
      فضای خانه شد کانون رحمت
      "با تبریک روز مادر، تقدیم به تمام مادران وفادار به خانواده""
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۱۱
      درود بزرگوار
      تقدیمی بسیار زیبا و شورانگیزبود
      دستمریزاد خندانک
      کبری یوسفی
      دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۳۷
      سلام مهر بانوی عزیز مرحبا
      تشکر از تبریک
      بسیار زیبا ودلنشین سروده اید هزاران درود
      موفق باشید ودرپناه خدای مهربان خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۱۸
      درودتان بانو
      بسیار زیباااااااااا و دلنشین
      قلمتان جاری
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0