سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    خورشید حق

    شعری از

    نسرین دینی

    از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۴۵ شماره ثبت ۷۰۶۶۵
      بازدید : ۳۸۵   |    نظرات : ۱۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر نسرین دینی

    شب رفته، و آسمان چه زیبا
    خورشید طلایی است، پیدا
    خورشید، که گشت منبع نور
    از تابش آن، جهان گرفت شور
    گرمای خوشش، ز حق تعالی است
    بهر نفس و حیات دنیا است
    جان داده است او، به هرچه جاندار
    از نور رخش، جهان پدیدار
    بر چرخش این جهان نظر کن
    پیشانی خود به سجده خم کن
    شکرش بنما که صاحب است او
    هم قادر و هم یگانه است او
    ۸
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۲۹
    درود بانو
    بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک
    مجید شیاسی  مجید
    جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ۱۸:۰۴
    سلام درود برشما
    کبری یوسفی
    جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۵۸
    درودتان
    بسیار زیباست
    درپناه حق موفق باشید
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    وحید کاظمی
    شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۰۷:۰۷
    خندانک خندانک خندانک
    درود بر شما
    برقرار باشد
    خندانک خندانک خندانک
    محمدزبیر براهویی (میم دادخواه)
    شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۱۵
    درود بانوی عزیز خندانک
    بسیار عالی و دلنشین بود خندانک
    قلمتان جاری و سبز باد خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۵۷
    درودتان بانو
    زیباااااا
    خندانک خندانک خندانک
    عظیم شفاعت
    شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۰۱
    بانو دینی خندانک
    خوش آمدید خندانک
    درود بر شما زیبا سروده اید خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    محمد خسروی فرد
    شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۳۲
    درود بر شما
    زیباست
    خندانک خندانک خندانک
    علی رفیــــعی وردنجانی
    شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۰۵
    سلام ودرود
    بسیار عالی قلم زده اید
    پایدار باشید
    در پناه خدا
    مهتاب ایزدسرشت (مه)
    شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۱۰
    سلام
    زیباست...
    احسنت خندانک
    نسرین دینی
    يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۰۵:۰۴
    سلام و سپاس از لطف همه ی دوستان...
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0