سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    فردا

    شعری از

    بردیا امین افشار

    از دفتر گل سنگ نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۵۹ شماره ثبت ۷۰۴۹۷
      بازدید : ۵۷۳   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر بردیا امین افشار
    آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار

    دوختم چشم را برآسمان
    شاید که بیابم از تو ردی
    چون همیشه ، بود خالی جایت 
    از عمق وجود ، کشیدم آه سردی

    نشسته بود بر رخساره ام غبار
    می کشیدم نفس اما سخت
    کی تو میگشتی خدای من ؟
    کی بلند می شدی از روی تخت ؟

    فریاد کشیدم شاید که بشنوی
    برخیزی و افکنی بر من سایه ات
    شَوی دریا و دهی جرعه ای آب
    بر این مخلوقِ عاجزِ دون پایه ات

    گوئی که شنیدی سرانجام صدایم
    لبخند تو شکل گرفت در آسمان
    ارتش شهاب هایت به پیشوازم آمدند
    در مصاف دل اینبار، من گشتم قهرمان

    از خیل انبوه ایام روزگار
    کردی فقط فردا را روز خوب من
    دل خوش کردم خود را به عطایت
    بر کشیدم خارهای زندگی ، از تن

    خورشیدت برآمد از افق
    بجست مرا و افکند نور
    باورم نبود که می بینم
    از سرنوشت لطف و شور

    گشتم مست و رهیدم از خود
    دل سپردم به نجوای ستارگان در شب
    شنیدم که میگفتند ، بریده امانش را
    رنج و عذاب و درد و ، تب

    گشودم چشم و دیدم خود را در بستر
    باز هم به سراغم آمده بود کابوس
    در ورای اوهام و خیالات
    بودم در زندان آفرینش ، محبوس

    دل می سپارم به این روزهای بی پایان
    تا شاید که باد وزد از دنیای فردایم
    برساند قاصدکِ رقصان را
    بتکاند غبار ، از تار و پود رویایم
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۲۸
    درود بزرگوار
    زیبا و غمگین بود
    امید بخش خندانک خندانک خندانک
    کبری یوسفی
    شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۴۵
    سلام
    بسیارزیبا وقشنگ آفریدی
    مرحبا
    درپناه حق خندانک خندانک خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۲۳
    درودتان
    خندانک خندانک خندانک
    مجید شیاسی  مجید
    شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۵۱
    سلام بسیارزیبا درود برشما
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0