سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    سمفونی گیلاس 5

    شعری از

    سیده نسترن طالب زاده

    از دفتر "مِرلــــــــــــــــــــــوهای کاغذی" نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۳۳ شماره ثبت ۷۰۴۳۷
      بازدید : ۲۲۶۸   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

    صدای ارسالی شاعر:




    ای همه خوب!
    ای برف آرمیده در آفتاب چِله ی کوچک
    پرنده ها با چه خیالی بازمیگردند؟
    در گردنه ی کوچ انگیز خاطره ات
    کَفاره ی سکوت درختان بلند
    ، کفر بعید و عشقِ پیدا بود

    با تو
    بغض عمیق رَزهای شکسته را می آغازم
    که میان شهر  مقدس مردمکهایت
    تمثیل لبخند کوچک رندیست
    چون اقیانوسهای سیماب،
    رقصنده و خیره،تا پرواز
    .
    .
    .
    ای همه یار!
    پس از این مرگ ملالت بار
    در خویش
    چه داهیانه به دستهای فراموشی میسپاریم
    ،
    ای طغیان هستیناک رواق کوهسار،
    در انتزاع بنفش بوسه!
    در خوابزار خمر بهاران خسته و دور
    چون روشنای یک شعله اشک
    با من باش
    من که ذات آبی هزاره های سرد آتشم
    ساحلی، ساکت و مات
    در بزم عاشقانه ی کنیاک
    ... 
    در لمحه های لغزنده ی آغوش
    هنوز،
    هراس مه آلود دره های سمام، در من میشکند
    با من بگو
    بی تو
    ای دیر دِیْر راستانِ  رود
    این تسلسل گیلاس های شور
    این انتظار غریب بکارت عریان
    از چه روست..


     نسترن طالب زاده
    دیماه97
     
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0