سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      شعر درمان نیست

      شعری از

      محتشم فتحی آذر

      از دفتر چرا باید از مرگ وحشت کنم ؟ نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۰:۵۳ شماره ثبت ۶۵۱۷۶
        بازدید : ۴۲۳   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محتشم فتحی آذر

      پشت این لبخند مصنوعی دلی افسرده است 
      مرد تنهایی که خیلی پیش از اینها مرده است 
      برگ های سبز را بر شاخه ام باور نکن 
      آفت تردید و حسرت ریشه ام را خورده است 
      بی جهت پارو زدم برعکس جریان های تند
      قایقم را رود سمت آبشار آورده است 
      تکیه بر عشق زمینی اتّکا بر باد بود 
       این جنون کلّ جهانم را به یغما برده است
      غم،غم است حتی اگر آرایه بارانش کنند 
      شعر درمان نیست، درد آدم  آزرده است 
      #محتشم_فتحی_آذر
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۱:۲۴
      درود بزرگوار
      غمگین و زیباست خندانک خندانک خندانک
      سجادمیردادی(درویش)
      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۶:۱۳
      درود زیباست خندانک خندانک خندانک خندانک
      محتشم فتحی آذر
      محتشم فتحی آذر
      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۵۸
      خندانک
      ارسال پاسخ
      بابک فاضل
      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳
      ...برگ های سبز را بر شاخه ام باور نکن
      آفت تردید و حسرت ریشه ام را خورده است.....
      بسیار زیبا خندانک خندانک خندانک خندانک
      محتشم فتحی آذر
      محتشم فتحی آذر
      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۵۸
      خندانک
      ارسال پاسخ
      آگرین یوسفی
      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۰:۵۸
      🍃😍
      فریبا غضنفری  (آرام)
      چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۳۰
      بسیار زیبا
      درودتان خندانک خندانک خندانک
      سینا دژآگه
      چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۰:۵۸
      ممنون از شعر زیبایتان خندانک
      نیما ابراهیمی
      سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ۰۲:۳۸
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0