سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پیشاهنگ سایه نشینان حرم

    شعری از

    مرضیه سادات هاشمی

    از دفتر شکوفه ی پاییز نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۴۰ شماره ثبت ۶۴۹۰۹
      بازدید : ۴۹۹   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مرضیه سادات هاشمی
    آخرین اشعار ناب مرضیه سادات هاشمی


    فصل هیاهوی محرم 
    که برگ های نوحه تان رسیدن گرفت
    اشک ها را خبر کنید  
    پیشاهنگ کاروانِ سایه نشینان حرم 
    بر آستانِ خاکیان
    دست به قلم برد
    و مطلع آرامش را
    نوشت.

    بانی روضه های غمِ قم 
    کوله ی درد را 
    پیش از طلوع بست.
    ##مرضیه سادات هاشمی
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۱۱
    خندانک
    درودبانوی عزیزم خندانک
    بسیارزیبااا خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۱۹
    درود بانو
    زیبا و شورانگیز بود خندانک خندانک خندانک
    علی رفیــــعی وردنجانی
    شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۱:۳۸
    سلام و درود شاعر گرامی
    سروده زیبایی قلم زده اید
    سربلند و سرافراز باشید
    غلامعلی همایونی (شمیم)
    شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۲:۱۹
    سلام و ارادت
    خداقوت و دستمریزاد
    عزت زیاد
    ⚘⚘⚘
    صحبت  پارکی ( صُبی )
    دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۳۱

    شاعر گرانمهر
    خانم هاشمی
    برقرار باشید و نویسا
    سلام
    مرضیه سادات هاشمی
    چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۴۶
    لطفتون مستدام
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0