سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        صور ِ حب

        شعری از

        طاهره حسین زاده (کوهواره)

        از دفتر محاق نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۰۹ شماره ثبت ۶۱۳۸۷
          بازدید : ۱۳۲۳   |    نظرات : ۷۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)

        من از  تبار ِ  الستم   به صور   می زنم :
        تمام ِ خویشتن ِ خویشَت   منم منم منم 
        رهی به روشنِ دیدت  شمیم ِ عطرِ حضور
        نه یوسُفَم  نه زلیخا ...  ندای   پیرهَنَم 
        درون و فهم ِ  دلم  چاک چاک ِ  هجران تاب
        صدای  هر  تپشش  باش  به هُرم ِ  این سخنم : 
        تو  را  مقدّم ِ  بر  من  نوشت  یگانه خدای 
        به لوح ِ  رُقعه ی ماندن  ...  همین بُوَد  وطنم 
        به عشق  سَرایم  و   دایم  کلام ِ من  حب است 
        یُحبّهم  وَ  یُحِبّون  ...    طنابَم  و   رَسَنَم
        شبیه ِ  جامه ی  روحم  ز گفته ی احمد
        "مُجَنّده"  تو  بخوانَم   نویس  بر کفَنَم 
        من از  دیار ِ  طلوعم ...   ز  بحرِ  آغازم 
        سفیر ِ  پویش و جوشش  به قلب و ذهن و تنم
         
        ۱۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0