سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        زلزله...

        شعری از

        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)

        از دفتر تعلیمی+اجتماعی+آیینی نوع شعر شعرناب

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۲۱:۰۶ شماره ثبت ۶۰۶۵۳
          بازدید : ۸۹۸   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)

        خندانکرباعی:خندانک
        لرزیده تپش‌های دوباره، به دلِ شب!
        گریه شده احساسِ ستاره، به دلِ شب!
        .
        گردیده نفس‌های دلِ هموطنم، سرد؛
        بین! پیکرِ گُل، گشته چه پاره، به دلِ شب!
        .
        زهرا حکیمی بافقی (الف - احساس) 
        ۲۲ آبان ۹۶، به مناسبت زلزله‌ی مناطق مرزی ایران و عراق در تاریخ ۲۱ آبانماه ۹۶.
        ***

         
        خندانکبرشی از یک غزل:خندانک

        از زلزله‌ی آمده در شهرِ دلِ من،
        شیون شده شورِ نفس و، غم، به روان است!
        .
        آوار شده، درد و بلا، باز، بر این جان؛
        می‌لرزد از آن، شانه‌ی من؛ رعشه بر آن است!
        .
        زهرا حکیمی بافقی (الف - احساس). ۲۲ آبان ۹۶.
        ***

         
        خندانکسپید:خندانک
        بادکنک ها،
        آویزان؛
        زادروزش بود آخر...
        امّا،
        زلزله امان نداد...
        ویران کرد اتاقش را بر سرش!
        تکان داد انتهای آمالش را...
        شاید،
        قاصدک‌ها،
        خبرِ دلِ شکسته‌اش را،
        به گوشِ مهربانی رسانده‌اند!
        شاید،
        نسیم،
        پیامِ آرزوهایش را،
        در احساسِ یک گل،
        نجوا نموده است!
        و یا شاید،
        فرشته‌ها،
        زادروزش را،
        در آسمان،
        جشن گرفته اند!
        زهرا حکیمی بافقی (الف-احساس)
        ۲۲ آبانماه ۹۶، به مناسبت زلزله‌ی مناطق مرزی ایران و عراق.
        ***
        روانِ درگذشتگان این واقعه شاد!خندانک
        عرض تسلیت به مردمِ غیورِ کرمانشاه و بازماندگان این حادثه!خندانک
        با امید بهبودی هرچه زودتر مصدومان!خندانک
        با آرزوی نجات آوارماندگان!خندانک
        ۲۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0