سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        داغ ِ شقایق

        شعری از

        طاهره حسین زاده (کوهواره)

        از دفتر آیینه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ۲۲:۵۷ شماره ثبت ۵۱۷۲۰
          بازدید : ۸۷۷   |    نظرات : ۳۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)

        اربعین است کنون  کوکبِ تار آمده است
        گریه در گریه غمین زینبِ زار آمده است
         
        آمده  تا که ببندد  دَهَنِ  زخمی ِ مار
        زینب از (نیشخوری) سوخته بارآمده است
         
        تو بمان سَرو ِ ( دل آبیّ ) ِ حزین؛ روح ِ نجیب
        آنکه  مرگِ تو بخواهد ... خَسِ خوار آمده است
         
        زندگی را  ز  تو  آموخته ام .... دریادل
        مرگ  را  تیر ِ دُعایَم   به  شکار  آمده است
         
        بار اِلاها  قسم ات می دهم اینک به حسین (ع)
        جان ِ زینب  به لب آمد .... گِله بار آمده است
         
        یارب اکنون بشنو سوز ِ دعاهای  مرا
        بی نفس ...تاوله پا... داغِ تبار  آمده است
         
        بار اِلاها  تو  نگهدارِ دلِ  لاله هدی
        ببرِ غم  پنجه به آهوی عذار  آمده  است
         
        بودن و ماندن ِ حق ... ثبتِ قدمهای طلوع
        دیدگانم لبِ دریای انار آمده است
         
        جانِ من گیر خدایا به دِلَش هدیه بده
        جانِ  ناقابلم  اینگونه  به کار آمده است
         
        تا  شقایق وَ  دل سوخته اش هست بِدان :
        مُستجاب است دعا ... شکر گزار آمده است.
         
         
        صل الله علی اباعبدالله الحسین و آباءه و اُمّهاته و اولاده و اهل بیته و اصحابه و زواره اجمعین فی کل دقایق و اللحظات.
        یالیتنی کنت معکم فافوز فوزا عظیما
        اللهم صل علی محمد و آل محمد
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0