سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        پیغام

        شعری از

        فاطمه فقیه زاده(فقیرزاده)

        از دفتر حافظه زرد نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ۰۱:۵۳ شماره ثبت ۴۶۲۶۱
          بازدید : ۶۵۲   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فاطمه فقیه زاده(فقیرزاده)
        آخرین اشعار ناب فاطمه فقیه زاده(فقیرزاده)

        بیا یک لحظه یک دم
        سراغِ این دلِ مجنون بگیریم
        برایِ لحظه ایی ماندن در اینجا
        به رویِ پیچکِ تنها بخندیم
        بیا در زیرِ نورِ یک اقاقی
        کمی هم صحبتُ همراز باشیم
        بیا درسایه ی یک بیدِ مجنون
        کمی شادُ کمی آرام باشیم
        بیا باهم برایِ جاده ایی سبز
        دوتا عابر دوتا غمخوار باشیم
        بیا اینجا کمی دلشاد باشیم
        بیا برگرد که از روزِ جدایی
        برایم ناجیِ پیغام باشی
        29 آذرماه89
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۳۳
        درود بانو
        دلنوشته زیبایی است خندانک خندانک خندانک
        زهرا حسین زاده
        دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ۰۴:۰۱
        خندانک خندانک خندانک
        مجتبی شفیعی (شاهرخ)
        دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ۰۵:۰۸
        سلام
        امید که برای همه روزی این وصال میسر شود و همه دلخوش
        بسیار ممنون از سرایش این سروده زیبا و ممنون خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        مجنون ملایری
        دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ۰۵:۱۵
        با سلام بانو بسیار خوب سروده اید موفق باشید
        وحید کاظمی
        دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ۰۵:۱۷
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ۲۰:۴۳
        زیباست
        درود خندانک خندانک خندانک
        مجنون ملایری
        سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۷
        خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0