سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    دلتنگم

    شعری از

    الهه انتظاری(شقايق)

    از دفتر آوازقو نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۴۶ شماره ثبت ۴۲۵۰۶
      بازدید : ۸۳۵   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر الهه انتظاری(شقايق)
    آخرین اشعار ناب الهه انتظاری(شقايق)

    ای به داد من رسیده تو روزهای خود شکستن
    ای چراغ مهربونی تو شبای وحشت من
    وقتی هر ثانیه شب طپش هراس من بود
    وقتی زخم خنجر دوست بهترین لباس من بود
    تو با دست مهربونی به تنم مرهم کشیدی
    برام از روشنی گفتی پرده شب رو دریدی
    ای تبلور حقیقت توی لحظه‌های تردید
    تو شب رو از من گرفتی تو من رو دادی به خورشید
    اگه باشی یا نباشی برای من تکیه‌گاهی
    برای من که غریبم تو رفیقی جون‌پناهی
    ایرج جنتی عطایی
    خندانکخندانکخندانکخندانکخندانکخندانکخندانکخندانک
    شوروغرل وخاطره افتاده به جانم
    ای عشق ،ترادارم ودارای جهانم
     
    مسکین وفقیرم به درخانه ی معشوق
    اما به نگاه دگران حاکم وخانَم
     
    هرچندکه سوزانددلم رابه کلامش
    لیکن بدهداذن،فدایش دل وجانم
     
    ترکم نکندچونکه خودش خوب بداند
    بی طلعت رویش،نفسی زنده نمانم
     
    اوشاه جهانست ودلم بنده ی درگاه
    بابیندگیش،محترم خرد وکلانم
     
    ای مدعیان طعنه زنیدم که شوی پیر؟؟!!
    درعشق شود گرچه سرم پیر،،جوانم
     
    چون قافیه ام سخت به تنگ آمده یاران
    گرخزده بگیریدبلندست فغانم
    .............................................
    تقدیم به بهترین دوستم به پاس همه ی خوبیهایش
    کسی که زمانی که لبه ی پرتگاه مرگ بودم پشتیبانم شد
    برایش یک جهان عشق راآرزومندمخندانکخندانکخندانک
    ...........................................................................................
    نمی دانم کجایی یارخوبمخندانکخندانک
    ولیکن ازصمیم قلب گویمخندانک
    الهی سبزباشد آن رقیبی
    که عشقش مایه ی آرامش توستخندانکخندانکخندانک
    زخم زبان هم نزنیدخندانک
    متشکرمخندانک
     
    ۱۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0