سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      کوی عشاق

      شعری از

      عباس ترکاشوند(عارف)

      از دفتر با تو سخن میگویم نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۲۵ شماره ثبت ۴۰۹۳۸
        بازدید : ۶۱۷   |    نظرات : ۲۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر عباس ترکاشوند(عارف)

      از سنگها روان است خون از فراق رويش
                                             شرمنده آن دلي كه او كشته نشد به كويش
      ياران به تشنه كامي جان در رهش سپردند
                                                  ما تشنگان عشقيم محتاج بر سبويش
      هر لاله اي كه پرپر، مي شد غمش سراسر
                                                      با كهنه غم كند سر تا باغمان نويش
      بالاي تل كه زينب دارد بر او نظاره
                                             چشمي بخيمه داردچشمي دوان به سويش
      دل مي برد زخيمه آمد به سوي ميدان
                                                    تنها ميان ميدان آمد به جستجويش
      بالاي قتلگاهش زينب كشيد آهش
                                                      درحالت غريبي زد بوسه بر گلويش
      گاهي رود به نيزه گاهي به تشت زر شد
                                            گاهي درون مطبخ خاكستر است به مويش
      گاهي سر بريده رو بر خرابه آرد
                                              تا دخت كوچك خود باشد به گفتگويش
      در ماتمش فلك خون از ديده ها فرو ريخت
                                                   ماتم سرا شد عالم از داغ هجر رويش
                       عباس ترکاشوند ((عارف))
      این شعر را سالهای گذشته در تل زینبیه سرودم جایی که زینب حسینشو نگاه میکرد
      جاییکه زینبزیباییهای شهادت رادید
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0