سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        اوراقی

        شعری از

        عباس ترکاشوند(عارف)

        از دفتر جرعه معرفت نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ ۰۶:۵۱ شماره ثبت ۴۰۸۰۲
          بازدید : ۴۷۹   |    نظرات : ۳۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عباس ترکاشوند(عارف)

        من چویک ماشینم ،            ولی افسوس خراب
                              سرعتم خوار ونفس گیر شده .                 دیگرم نیست شتاب  
        به صدای موتورم گوش کنید !         روغنم می سوزد
                                               چه کسی چشمش را؟              به رخم می دوزد .
        این شده باور من ،            من دگر اوراقم ؛   
                                                        چه کسی می پرسد؟            زدماغ چاقم.
        قلب من شاطون زد!                    
                                                                  همچو ماشین خراب مدل پنجاهی.
        راه را من بستم ؛           جای پارکی خواهم                               
                                                                                    یا که تعمیر گاهی .
        جملگی می گذرند !      بی چراغ وبوقی  
                                                  جمله گویند برو اوراقی ؛       که زعهد بوقی .
        دوستان دورم !              مدتی را زدل خسته من یاد کنید .             
                                                   قوت وجان یدک می خواهم ،  همه امداد کنید.
        گردش چرخ فلک ؛ رنگ رخسار مرا باخته است
                                                     آهن چهره من پوسیده ! کارمن ساخته است.
                          عباس ترکاشوند (عارف)
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0