سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      ديازپام

      شعری از

      مسيحا الهیاری

      از دفتر صليب رنج نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۵۱ شماره ثبت ۳۷۲۳۲
        بازدید : ۵۷۹   |    نظرات : ۱۳۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مسيحا الهیاری
      آخرین اشعار ناب مسيحا الهیاری

      تمام خودم را منتشر ميكنم در اينترنت زمان...
      و پنجره اي باز ميشود به وسعت چشمانت ...
      گناه فيبرهاي نوري نيست .به تو كه مي انديشم هارد نفسهايم بالا نميايد ..
      بايد تو را در فولدري از احساسهايم  پنهان كنم  زندگي هي قطع و وصل ميشود ...
      هنگ ميكني ميان رفتن و ماندن با يك نخ سيگار ريستارت ميكني مثلا حافظه ات را 
      تازه يادت مي افتد شدي مثل درخت خشكي كه نميداند منتظر بهار بماند يا تبر ...
      تو كه هستي همه هكرهاي حسود انسانيت  سر گيجه ميگيرند نگاه كن دنيا ويروس نفرت در خويش مي پراكند ...
      جيب هاي مان به جاي نقل و نبات پر شده از قرص اعصاب ...
      ديگر تمام شد  دوستم داشته باشند يا نه چشمهايم را به ديازپام فراموشي خواهم سپرد ....
      مرا ببخش اگر نوشته هايم كمي بوي خاك ميدهند ....
      راستش مدتيست كه مرا دفن كرده اند....
      حال همه ما خوب است  اما تو باور نكن !!!!!!!!!!!11111
      ۱۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0