سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      عشق آبی است رنگ چشم های خدا

      شعری از

      رضا محمدصالحی

      از دفتر شاید فردا نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۷:۱۴ شماره ثبت ۳۱۷۲۳
        بازدید : ۶۰۸   |    نظرات : ۲۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      بیدلی ، مست وعـاشقی دریـا  ! خـورده ای از شراب ِ اقیانوس ؟
      رقص موجت چقدر موزون است مثل چین و شکنج تــور ِعــروس  
       
      التهــابت هـمیشه  رویایی است ... گـاهواری چو ساکتی ،  امـا
      دردلت موج می زند احساس ، شب که ساحل کنَد لبت را بوس
       
      تازگـی ها دلت که می گیرد رنـگ و رویـت  به لالــه می مانَد
      آفتابت دُرسـت تنـگ غـروب جـمع کرده شـعاع چـون طاووس
       
      عشـق آبی و چشـم های تو نیـز رنگ زیبای چشم های خداست
      قـدر ایـن مـــاهـــتاب مـی دانــد مــرد ِدریــانــورد بـی فــانـــوس
       
      بیقــرارم که دل به تـو بـزنـم  رهـسپارت شـوم همـین امشب
      دل ِ پــوســیده ام نمی آیـد ! چـه کنـم بی وسیله ام افسوس
      ( رضا محمدصالحی ) 
      ۱۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0