سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        دیده ی خونبار

        شعری از

        طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)

        از دفتر يك جرعه غزل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۳۱۶۹۶
          بازدید : ۵۰۴   |    نظرات : ۳۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
        آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)

                       امشب زده ام بر سر دستان  ِ  دعا  را باز
                       گر معتکف  ِ  عشقی  ، با من  بنما  پرواز
                       از غصه چه  پرهیزی با گریه  چه بستیزی
                       در قطره ی هر اشکی جوشد زکرم اعجاز
                       گلبانگ ِ حسینی شد  هیهات  ِ من الذله
                       صد  بغض   ِ تب  آلوده  دارد  عطش  آواز
                       تا بوده جهان بوده  تصویر  ی دو رنگی ها
                       صف بسته صف ِحق حق بر مسلخ ِتیرانداز
                        در کرب و  بلا  دیدی ، طغیان  ِ رذالت  را
                       لب  تشنه  بزنجیری  در هر قدمی  سرباز
                       لبریز  ِ غم  و دردم  ، طوفان  زده ای زردم
                       با دیده ی  خونباری  هی نوحه  کنم  آغاز
                       تا مانده نفس برلب مست از نفس ِعشقم
                       عشقی که حسینی شددرمکتب  ِهرجانباز
        ۱۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0