سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    شعر روانی شده

    شعری از

    وحید سحرخیز

    از دفتر برگی از کتابی بینام نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ۲۰:۱۹ شماره ثبت ۳۰۳۷۸
      بازدید : ۱۰۳۹   |    نظرات : ۱۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    اینجا کمی درهم شده
    ی چیزایی مبهم شده
    شیر علفخوار شده
    ادم مگس خوار شده
    مگس ادمخوار شده
    ادم ادم خوار شده
    پروانه بیمار شده
    دیو مددکار شده
    سگها تبانی میکنند
    گله پرانی میکنند
    گرگ را یاری میکنند
    با چوپان زاری میکنند
    مترسکهای مزرعه ملخ را یاری میکنند
    از کلاغها باج میگیرند با دزدا بازی میکنند
    بیشه در تملک روباه است
    شیر خانه نشین در چاه است
    این شعر کمی بیمار است
    گویا که در انتظار دار است
    دارش بزنید این کلمات مبهمو
    تیشه بزنید این سرود متهمو
    این قافیه هارا به زندان ببرید
    افسار صدا را به رندان بدهید
    ابزار شکنجه ای فراهم سازید
    این گوی حقیقت را به دار اویزید
    اما بدانید قاصدکان بر بادند
    این حقیقت را چون فوت ابند
    این حقیقت به جهان میگویند
    باز چلچله ها این سرود می خوانند
    مردم این شعر روانی مرا دریابید
    مردم این درد جهانی شده را دریابید
    یاران مپسندید که خاموش شوم
    در یاد نرفته،فراموش شوم
    این شعر خراب را شرابش بدهید
    در مستیش ان تعبیر نابش بدهید
    یک لحظه در ان عالم رویا بروید
    شاید که نگاهی به ثریا بدهید
    این مستی ناب،غنیمت دارید
    ان حال خراب به خدا بسپارید
    این زمزمه ها را فریاد زنید
    تا اهل ریا را برباد دهید
    ۹
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0