سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        چند پريسكه...

        شعری از

        م فریاد(محمدرضا زارع)

        از دفتر يك نفر در دل تاريكي ها نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۴:۱۱ شماره ثبت ۲۶۱۰۸
          بازدید : ۶۹۵   |    نظرات : ۲۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        سپيد، كوتاه، هايكو، پريسكه... هذيان... يادداشتهاي يك ديوانه... اسمش را هرچه مي خواهيد بگذاريد...
        دست عشق
        كه از پاكت كودكي درَم آورد
        شدم ته سيگاري
        در جوي تنهايي
        ***
        جامي از نور سر كشيدم
        به جرم سركشي
        تبربارانم كرد جنگلبان
        ***
        بالش عاشق
        ديوان شعري ست
        اگر زبان اشك را
        بلد باشي
        ***
        روح پرنده از قفس پريد
        تا انسان
        در عشق تجديد نظر كند
        ***
        پرنده ها هنوز در شگفتند
        كه چرا انسان
        به اسارت مي گويد عشق
        ***
        اين روزها
        سكوت نشكنم را
        در اشك مي شويَم
        براي خون دل خوردن
        ***
        به ليلاي ماه كه رسيد
        مجنون زمين شد
        "يوري گاگارين"
        ***
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        همایون طهماسبی (شوکران)
        چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۷:۴۵
        درودتان جناب م فریاد عزیز
        بسیار زیباااااا
        خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۷:۴۵
        خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۷:۴۵
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0