يکشنبه ۱۷ خرداد
|
آخرین اشعار ناب فرهاد معظمی
|
گوشم را چسبانده ام به ریل ها
ریل های انتظار
ولی دیگر قطاری از اینجا
عبور نمی کند
و این ایستگاه
به متروکه بودنش عادت کرده
سوزن بان پیر میشود
وتو
که هرگز برنمیگردی...
فرهاد معظمی
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد بزرگ..ممنون که به ما همیشه سر می زنید. | |
|
سلام شاهزاده خانم.من هم ترانههای شاد را دوست دارم، اما شعر برای من روایتِ تمامِ زندگیست؛ هم روزهای آفتابی، هم شبهای بارانی. | |
|
جناب استکی استاد ابدی.. حضورتون خرسندی ست..برای جنابعالی هم عزیزهو مبارک | |
|
استاد عزیز.ممنونم جناب مهدی پور | |
|
جناب حاجی پوری عزیز..چه افتخاری ست حضورتون..سپاس از مهرتان ولی  شعر، گاهی از غم عبور میکند تا به دل برسد. ..ممنونم که به حقیر سری میزنید | |
|
ممنونم جناب جلالی وند...اگر زندگی فقط شاد بود، نیمی از شعرها هرگز متولد نمیشدند | |
|
درود بر شما .جناب معظمی عزیز بله دقیقا درست می فرمایید ... در غم هاست که خیلی از استعداد ها ی درونی انسان شکوفا میشود .. حتما که حکمتی نهفته دارد . قلمتان مستدام | |
|
افتخارم هستید جناب سرمازه.. درد رفتن نیست، درد بازنگشتنیست که جا میماند. | |
|
جناب نجفی عزیز چه حضور پر مهری | |
|
ممنونم جناب ایوری استاد فرهیخته | |
|
قدم رنجه فرمودید استاد من سرکار خانم فاطمی | |
|
عرض ادب استاد کرمی عزیز..سپاس از مهر بیدریغ شما. اگر واژههایم رنگی دارند، از نگاه مهربان مخاطبانی چون شماست. | |
|
سلام استاد عبداله پور..مهر شما بر واژههایم نشست. سپاس از این نگاه .روشن | |
|
جناب انصاری عزیز استاد من..درود بر شما سپاس از مهر شما سخنتان چراغ راه من است | |
|
جناب متولی عزیز.ممنونم از حضورتون استاد.. | |
|
جالب حضور شما و نگاه زیباتون هست جناب بهلول | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.