سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        چشم انتظار

        شعری از

        سلیمان ابوالقاسمی

        از دفتر دفتر اول نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۶:۰۳ شماره ثبت ۱۱۸۱۹۱
          بازدید : ۱۰۲   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سلیمان ابوالقاسمی
        آخرین اشعار ناب سلیمان ابوالقاسمی

        تو مولایی و من چشم انتظارم
        نما رحمی کنون بر حالِ زارم
        بگو تا کی بمانم چشم براهت
        که تا افتـد به من مولا نگاهت
        تـو ای فـرزنـدِ پیغمبـر کجایی
        امان از دردِ هجران و جدایی
        ببینـم تــا جمــالِ  دلـربــایت
        که میخواهم بیفتم تا بـه پایت
        ظهــورت چشمـهِ  آبِ حیـاتم
        بـده بـا جـرعـه ای مولا نجاتم
        شود روزی که یکدیگر ببینیم
        دمی هم شد کنـارِ هـم نشینیم 
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سید هادی محمدی
        پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۳۶
        درود بر شما

        شعری زیبا خواندم از قلمتان

        جسارتا کجایی و راهی نمی‌تواند هم قافیه باشند

        سرکار خانم پنام هم درست تشخیص دادند خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۵۰
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        در وصف انتظار
        یا مهدی(عج)
        ادرکنی خندانک
        افسانه پنام (مولد)
        پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۴۱
        سلام و درود جناب ابوالقاسمی بزرگوار
        شعری زیبایی از شما در وصف انتظار خواندم

        گمان میکنم قافیه ی بیت سوم مشکل داشته باشد..
        در پناه خداوندگار خندانک

        احسان فلاح رمضانی
        پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۰۹
        ظهــورت چشمـهِ آبِ حیـاتم
        بـده بـا جـرعـه ای مولا نجاتم خندانک خندانک

        درود بر شما جناب ابوالقاسمی خندانک
        زیبا قلم زدید خندانک
        اللهم عجل لولیک الفرج خندانک
        جواد کاظمی نیک
        جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۱۵
        دوردبرشما زیبابود 🪻🌸🌸
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0