سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      عشق و فراق

      شعری از

      حسین وصال پور

      از دفتر آزگار نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۱۹ شماره ثبت ۱۱۷۶۰۹
        بازدید : ۸۶   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسین وصال پور
      آخرین اشعار ناب حسین وصال پور

      در فراق تو دلم  باخته ادراکش را
      همچو شاهی که به دشمن بدهد خاکش را
      چون کشاورز فقیرم که در خرمن خود
      به دل باد سپرد حاصل و  خاشاکش را
      غمت از سینه من تاب جدایی نداشت
      چه کنم گر نتوانم بدرم چاکش را
      راه سخت است و از شانس بدم بر سرمن
      آسمان ریخت شب و هجمه ی کولاکش را
      هرکه از سمت عزیزش  بخورد لطمه ز عشق
      تا ابد خواب نبرد  دیده ی نمناکش را
      عشق آن چشمه پاکی است که شستند به آن
      هرکه از راه رسید ، کهنه ی ناپاکش را
      حسین وصال پور
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      سید هادی محمدی
      جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۱۳
      خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۵۸
      درود بزرگوار
      دلنشین و زیبا بود خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۱۷
      درود
      اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ
      مبعث نبی گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی مبارک باد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      علی شاهی تخلص(محزون)
      جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۳۲
      سلام
      درود بر شما
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0