سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        قبله ی کعبه

        شعری از

        عباس گودرزی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۴۸ شماره ثبت ۱۱۷۳۶۳
          بازدید : ۲۲۰   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عباس گودرزی

        خدا دوباره مسیحی نصیب دنیا کرد
        چقدر خوب جهان را دوباره احیا کرد
        ببین که کعبه به ذکر علی ولی الله
        ز شوق آمدن مرتَضی دهن وا کرد

        برای امت اسلام کعبه شد قبله
        برای کعبه خدا قبله ای مهیا کرد
        علی ست مرکز آن نقطه باء بسم الله
        کسی که شان نزولش عجیب غوغا کرد
        کمال دین نبی را خدا به نام علی
        به دست خود چقدرعاشقانه امضا کرد
        به افتخار علی هم خدا نجف را خلق
        و این چنین حرم عشق را مطلا کرد
        کویر را هم اگر که خدا اراده کند
        به ذکر ناد علی می‌شود که دریا کرد
        فقط به عشق علی می‌شود که سلمان شد
        به حب اوست که باید عقیده پیدا کرد
        سعادت دو جهان را مگر که از چه کسی
        به غیر ذات علی می شود تمنا کرد
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۲۲
        خندانک
        درودبرشما خندانک
        بسیارزیبابود خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        عباس گودرزی
        عباس گودرزی
        پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۰۲
        خندانک
        ارسال پاسخ
        سید هادی محمدی
        پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۱۹
        خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۵۱
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و شورانگیز بود
        در وصف مولای متقیان حضرت علی مرتضی علیه السلام خندانک
        زهره دهقانی ( شادی)
        جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۴۶
        سلام و درود بزرگوار
        عارفانه ای زیبا و دلنشین...👌💐

        شاد و سربلند باشید✨
        جواد کاظمی نیک
        يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۳۶
        دوردبرشما زیبابود ⚘️⚘️⚘️
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0