سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    ☘️شاید که باتو سبز شود☘️

    شعری از

    عزیز حسینی

    از دفتر عزیزحسینی نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۳۸ شماره ثبت ۱۱۷۰۵۸
      بازدید : ۱۹۱   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر عزیز حسینی

    ☘️شاید که باتو سبز شود☘️
     
     
     
     
    شاید که باتو سبز شود ☘️❣️
    این زمستان سرد و بی رنگ ....
    شاید که آشتی کند ☘️🫂
    این عشق با مهتاب رویت
    شاید که شیرین شود 
    فنجان تلخ دوری 
    از بیان دوستت دارم ها😋
    شاید که از دیدار تو سبز شود 
    این بهار خزان
    شاید که باتو عطر گل یاس بگیرد 
    این غزل 
    ☘️شاید که باتو سبز شود ☘️
    این بخت سیاه من
    خدا قسمت کند رویت ببینم 
     که شاید باران دلتنگی 
    رنگین کمان شود🌈
    شاید که نسرین تو 
    با غم عشق سازگار آید
    شاید که غرور پنجره باتو شکست 
     شاید منظره پشت پنجره 
    به انتظار تو نشسته است
    امروز را بر من وفا کن 
    که شاید فردا اسیر بوی خاک شود 
    دوستت دارم ها
    شاید که غروب نفسگیر جمعه 
    از پیچک تو 
    به خود پیچیده است
    آنگاه که تو از آمدنم بیزار میشوی
    حال شعرهایم اصلا خوب نیست
    و حریف خاطره هایت نمیشود این دل
    به عیادتم بیا و با چشم هایت
    شعرهای بی جان مرا
    در آغوش بگیر
    که شاید این شاید ها
     بار دیگر تورا در خود قاب گیرد ☘️❤️
     
     
     
    عزیزحسینی☘️❣️
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    شاهزاده خانوم
    سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۲۰
    سلام.. خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۱۰
    زیبا و پر احساس بود خندانک
    زهره دهقانی ( شادی)
    سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۵۱
    سلام و درود
    خندانک
    خندانک
    خندانک
    فریال امینا
    چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۱:۵۸
    💚💚
    هواجان جاویدان
    چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۵۵
    درود
    شاد و پیروز باشید.
    جواد کاظمی نیک
    پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۳:۱۸
    دورد برشما زیبا بود 🌺🌺🌺
    عزیز حسینی
    پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۵۳
    تشکر فراوان از لطف و شکیبایی زیبایتان❣️❣️
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0