سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    فصل زمستان

    شعری از

    فرهاد احمدیان

    از دفتر شعر و شاعری نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۳۲ شماره ثبت ۱۱۶۸۶۷
      بازدید : ۶۸۷   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فرهاد احمدیان

    در فصل خزان آید همی بوی ز باران 
    نسیم خوش عطری آید ز کوهساران 
    بهاران خجل شد گذشت ایام طراوات 
    آمده در ره و خوش رسیده زمستان 
    آن جوش و خروشی که بود در بهار 
    قدری کم فروغ گشته میان مردمان 
    نقش زیبائی دارد این ایام خوب بنگر 
    گرما بجویند آن مردم پشمینه پوشان 
    عیان کرده برف نقشهای زیبا به شهر 
    آب جاری یخ زده در کوی و جویباران 
    از بزرگان سخنها مانده بشنو ای دوست
    تجربه برگیر از گذشت ایام و روزگاران 
     
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    سید هادی محمدی
    سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۵۹
    خندانک
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۵۷
    خندانک
    زلیخا رامیار،امید سحر
    سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۶:۴۷
    درود ها ادیب بزرگوار خندانک
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید خندانک
    پایدار باشید به مهر مهربان خندانک
    سارا (س.سکوت)
    سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۶:۵۲
    درود بر شما بزرگوار
    نویسا باشید وموفق خندانک خندانک
    فرهاد احمدیان
    سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۲۵
    سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان و اساتید بزرگوارم تشکر فراوان از لطفتون پاینده باشید
    هواجان جاویدان
    چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۳۲
    درود دوست گرامی
    شاد و پیروز باشید.
    بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
    شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۴۶
    درود و عرض ادب و ارادت
    رد قلمتان ماندگار
    درودتان باد خندانک خندانک
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۵۵
    درود برشما جناب احمدیان

    بسیار جالب بود خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    محمد گلی ایوری
    شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۰۹
    سلام و عرض ادب جناب احمدیان
    پاینده باشید
    خندانک خندانک خندانک
    فرهاد احمدیان
    يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۳۸
    سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان و اساتید بزرگوارم تشکر فراوان از لطفتون
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0