سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      مقدس

      شعری از

      مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

      از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۵۶ شماره ثبت ۱۱۶۸۶۳
        بازدید : ۴۸۱   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
      آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

      خدا گفت از تو بنویسم،نوشتم
      قلم در دست من بی تاب نامت
      دلم لرزید آن شب تا شنیدم
      ملائک صف به صف گوید سلامت
       
      خدا گفت از تو بنویسم،رسیدم
      به آوای مسیحایی باران
      نوشتم ساره ای یا آنکه هاجر
      دلت میعادگاه چشمه ساران
       
      نوشتم نام تو در سوره ی عشق
      کنار نخل دور از قوم بیداد
      رسیدم تا بگیرم نام پاکت
      خدا در آسمان فریاد سر داد
       
      به من گفت از تو بنویسم،نوشتم
      نوشتم چشم تو یعنی نجابت
      سکوتت روزه ی اسرار قدسی
      نگاهت شرم گل وقت طراوت
       
      سلام آیینه ی معصوم معصوم
      سلام ای مظهر نور مقدس
      خدا گفت از تو بنویسم ،نوشتم
      نوشتم نام تو مریم همین بس
      ...
      مهدی بدری(دلسوز)
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      سید هادی محمدی
      سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۵۰
      خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۰۰
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و شورانگیز بود
      در وصف حضرت مریم مقدس خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۴۹
      درود جناب بدری

      کار زیبایی بود .

      آفرینها .

      خندانک
      جواد کاظمی نیک
      سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۲۶
      🌺
      جواد کاظمی نیک
      سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۲۷
      زیبا بود 🌺🌺🌺
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0