سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      ای حبیبم

      شعری از

      الیاس امیرحسنی

      از دفتر تمرین عشق نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ۰۰:۱۱ شماره ثبت ۱۱۶۶۰۵
        بازدید : ۱۶۸   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر الیاس امیرحسنی
      آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی

       
      رهایم مکن درشبی این چنین
      ای امید آفرین
      با غمم همنشین
      ای حبیبم
       
      مگیرازدلم نوورعشق ویقین
      ای گل این زمین
      زاری ام را ببین
      ای حبیبم
       
      مخواه ازمن تاکه بی تو روم
      من کجا بروم
      بی تو من نروم
      ای حبیبم
       
      نجاتم بده از غم و خستگی
      این فرورفتگی
      این دل آشفتگی
      ای حبیبم
       
      توماه منی
      روح وجان منی
      عشق ناب منی
      ای حبیبم
       
      مرا تنها نگذار
      دراین جا جا نگذار
      ببر هرجا که خودت رفتی
      ای حبیبم
       
      تو اگر برمن نگری
      نروی با آن دگری
      توگلی ماهی جگری
      کنم این دوران سپری
      ای حبیبم
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۵۴
      درود بزرگوار
      زیبا و خوش آهنگ بود خندانک
      الیاس امیرحسنی
      جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ۱۸:۴۴
      سلام و سپاس استاد بزرگوار خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0