سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      امام زمان عج

      شعری از

      علیرضا نقدی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲ شماره ثبت ۱۱۶۴۶۲
        بازدید : ۱۵۹   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علیرضا نقدی

      چرا همیشه به ما تحبس الدعا گویند
      به بی‌عمل همه جا تحبس الدعا گویند
      اگر دعا شده حبس از بدی خود بوده
      به یار خوب کجا تحبس الدعا گویند؟
      دعا اگر که ندارد اثر گنهکارم
      از این گناه مرا تحبس الدعا گویند
      وفا سزای وفا هست تا همیشه به ما
      اگر کنیم جفا تحبس الدعا گویند
      بمان همیشه کنارم ، به من شوم یک بار
      ز یار اگر که جدا تحبس الدعا گویند
      شبیه رهگذرم بی‌تفاوتم به فرج
      به رهگذر شعرا تحبس الدعا گویند
      اگر فرج شده بازیچه کل مردم را
      دگر نپرس چرا تحبس الدعا گویند
      پلید و پست شدم آنقدر که حتی حال
      به من بدون خطا تحبس الدعا گویند
      علیرضا نقدی
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      سید هادی محمدی
      سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ۰۷:۴۶
      درود بر شما

      قلمتان نویسا خندانک
      جواد مهدی پور
      سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۴۱
      درود بر شما

      اللهم عجل لولیک الفرج
      خندانک
      ابراهیم آروین
      سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۱۴
      عرض ادب ارجمند گرامی
      خواندم از قلمتان
      احسنت و درود
      تقدیمتان
      خندانک خندانک خندانک
      ابراهیم آروین
      سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۱۴
      عرض ادب ارجمند گرامی
      خواندم از قلمتان
      احسنت و درود
      تقدیمتان
      خندانک خندانک خندانک
      سعید صادقی (بینا)
      چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۲۰
      ای داد از تحبس الدعا شدن

      اللهم اغفر لی الذنوب التی تحبس الدعا خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0