سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        عابر

        شعری از

        مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۱۳ شماره ثبت ۱۱۵۸۱۴
          بازدید : ۱۶۸   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
        آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

        جدا شد آخرین برگ از درختی
        فرو افتاد از قهر زمستان
        خزان میرفت تا فصلی دوباره 
        بیاید با سرود باد و باران
         
        برای نو عروس رو سفیدش
        زمین آغوش خود را باز میکرد
        بلورین دانه های برف میریخت
        زمان فصلی دگر آغاز میکرد
         
        هوا سرد و سکوتی در خیابان
        پرستو ها به روی شاخه غمگین
        کلاغان می پریدند و می آمد
        پیام فصل سرد و برف سنگین
         
        به روی شهر سرد بی سرانجام
        چراغی بی فروغ آرام میسوخت
        من عابر دلم بی تاب و ذهنم
        دو چشمم را به سمت کوچه میدوخت
         
        نگاهم ناگهان بر برگ افتاد
        که میمرد از فراموشی پاییز
        بهاران رفته بود از خاطراتش
        تنی زرد و دلی از غصه لبریز
         
        زمستان با غرورش زخم میزد
        به روی برگ خشک نیمه مرده
        در آنسوی خیابان میشنیدم
        صدای بلبلی که تیر خورده
         
        شب یلدا چه طولانی و پر غم
        شروع دردهای تازه ای بود
        برای شعر مرگ برگ تنها
        شب دلتنگ بی اندازه ای بود
        ...
        مهدی بدری(دلسوز)
         
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۵
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۲
        خندانک
        درودبرشما جناب بدری خندانک
        بسیارزیبابود خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0